Close Menu
 

Advies nodig? Ga naar het contactformulier of bel 020-6260016.
Liever afspreken? Bezoek ons kantoor in hartje Amsterdam.

Klantbeoordeling 9,2

Bewaarde uitjes (0)
Bewaarde uitjes

Vraag in één keer een offerte aan voor meerdere activiteiten.

U heeft geen uitjes bewaard.

Venster sluiten
NL | EN

Level Eleven

Vergaderlocatie op grote hoogte naast Centraal Station
Bewaar

Informatie

  • vanaf 8 personen
    ?
    Aantal personen

    De minimale groepsgrootte voor het organiseren van dit uitje.

    Bent u met minder personen? Neem dan contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.

  • Prijs op aanvraag
Een inspirerende vergaderlocatie in Amsterdam voor een meeting op hoog niveau? Verras uw collega’s of gasten met een indrukwekkend decor, neem ze mee naar Level Eleven. Hier beschikt u over een verrassend prikkelende omgeving voor uw brainstorms, inspiratiesessies en kleine of grote vergaderingen. Pal naast het station! Vergaderen naast Amsterdam Centraal, ideaal nietwaar?

Hoe de omgeving bijdraagt aan het resultaat en de sfeer van uw vergadering merkt u pas echt in Level Eleven. De stad, de altijd veranderende wolkenluchten en het eindeloze uitzicht: ze vormen de meest inspirerende achtergrond voor uw vergaderdoelen.

Daarnaast bent u voorzien van alle gemakken en zijn er meerdere ruimtes om uit te kiezen. Een grote ruimte met alle bewegingsvrijheid of juist kleinere ruimtes voor rust en discretie.

Ook de technische faciliteiten zijn helemaal in orde: Snel internet, beamers voor uw presentatie, uitstekende klimaatbeheersing en een All-Cables-Available-Service . Wij regelen, wanneer u dat wenst, zelfs een notulist om uw vergadering nauwkeurig te verslaan.

Prijzen

2-uurs all-in arrangement
Vergaderarrangement* + 1 dagdeel zaalhuur: € 28,50 pp

4-uurs all-in arrangement
Vergaderarrangement* + zaalhuur, flip-over, beamer: € 40,50 pp

4-uurs all-in arrangement met lunch
Vergaderarrangement* + lunch + 1 dagdeel zaalhuur, flip-over, beamer: € 61,50 pp

8-uurs all-in arrangement
Vergaderarrangement* +  2 dagdelen plenaire zaalhuur, flip-over, beamer: € 71,00 pp

* Het vergaderarrangement houdt in: onbeperkt koffie/thee en koekjes, zoetigheid bij ontvangst (geldt niet bij 2-uursarrangement), water en mints.

Inclusief

 Zaalhuur
 WiFi

Reviews

Review schrijven

Er zijn nog geen reviews van dit uitje. Bekijk hier de reviews van andere vergaderlocaties.

Arthur de Vries | ACC Accountants
Prachtige locatie, op een van de hoogste panden van de oude stad. Prachtig uitzicht, veel ramen, prettige mensen, prima faciliteiten, juist geprijsd.
Mascha | Deloitte
Ik heb begrepen van mijn collega Roy dat het een goede bijeenkomst is geweest en dat alles goed verzorgd was. Dank je wel voor de verzorging van alles en wellicht tot een volgende keer.
Zorgeloosch
"Hoi Caro, ja alles perfect verlopen, echt een prachtige locatie, midden in de stad! Heel fijn, bedankt voor je hulp."
Insights2020
"Goedemorgen, iedereen was zeer enthousiast over de locatie. Dus wij houden deze in gedachte voor andere keren. Dank voor de organisatie. Met vriendelijke groeten."
Lebara
"Hoi Eline, de vergaderruimte was geweldig! Wat een locatie zeg en de catering is echt een 10! We hadden ook goed weer dus we hadden alles mee!"
  • Beoordeling: *
  • Toelichting: *
  • Naam: *
  • We tonen uw naam bij de review.
  • Bedrijfsnaam:
  • We tonen uw bedrijfsnaam bij de review.
  • E-mailadres: *
  • Om uw review te verifiëren hebben we uw e-mailadres nodig. Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd of gebruikt voor commerciële doeleinden.

Informatie

  • vanaf 8 personen
    ?
    Aantal personen

    De minimale groepsgrootte voor het organiseren van dit uitje.

    Bent u met minder personen? Neem dan contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.

  • Prijs op aanvraag
Offerte aanvragen
U ontvangt een vrijblijvende offerte op basis van uw groepsgrootte.

Heeft u vragen?

Anouk Straver

Uw voordelen

  • Amsterdam expert sinds 1996
    betrouwbaar en persoonlijk advies
  • De beste prijs/kwaliteit
    op maat georganiseerd voor uw groep
  • Zonder zorgen en goed geregeld
    1 contactpersoon, 1 draaiboek, 1 factuur
puuramsterdam.nl © 2018